خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین؛  

حرکت بزرگ اربعین،مکتب تشیع را به یک قدرت نرم‌افزاری جهانی تبدیل کرده است  

حرکت بزرگ اربعین،مکتب تشیع را به یک قدرت نرم‌افزاری جهانی تبدیل کرده است

 
معاون هماهنگ‌کننده دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به دستاوردهای بزرگ اربعین، گفت: حرکت بزرگ اربعین شبیه یک معجزه و یک رزمایش باشکوه فرهنگی است که مکتب تشیع و اهل‌بیت(ع) را به یک قدرت نرم‌افزاری جهانی تبدیل کرده است.
کد خبر: ۹۴۵۷۶۳۹
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ کاظم حسینی، معاون هماهنگ‌کننده دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در نشست بصیرتی سیاسی که در محل حوزه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) قزوین برگزار شد با اشاره به دستاوردهای پیاده‌روی اربعین اظهار کرد: حرکت بزرگ اربعین شبیه یک معجزه و یک رزمایش باشکوه فرهنگی است که مکتب تشیع و اهل‌بیت(ع) را به یک قدرت نرم‌افزاری جهانی تبدیل کرده است.

وی ادامه داد: اینکه در روز اربعین و در کشوری که امکانات زیرساختی ضعیفی دارد و درگیر اختلافات داخلی است، بیش از ۲۰ میلیون زائر فقط در شهر کربلا تجمع دارند جز با هدایت حضرت سیدالشهدا (ع) و اهل‌بیت(علیهم‌السلام) ممکن نیست.

معاون هماهنگ‌کننده دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به در پیش بودن ایام هفته دفاع مقدس، عنوان کرد: امنیت امروز کشور مدیون جانفشانی شهدا و ایثارگران است که جان خود را برای موجودیت و هویت ما فدا کردند و امروز صدور اندیشه‌های امام و انقلاب اسلامی را به عنوان دستاوردهای دفاع مقدس در اقصی نقاط عالم مشاهده می‌کنیم. 

وی با بیان اینکه در جهاد تبیین دارای رسالت هستیم تا جای جلاد و شهید توسط دشمن عوض نشود، افزود: دفاع مقدس یک دانشگاه بزرگ بود که انسان‌های لایق و بزرگی را پروش داد، ولی لازم است در معرفی آنها مبالغه نکرده و شهدا را دست‌نیافتنی معرفی نکنیم.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار